Computers De Zeshoek
Regio Brugge - Wetteren

Computers De Zeshoek komt naar u toe!


FAQ:


Blijft de winkel open aan de zeshoek? Neen, de winkel sluit begin oktober 2012, maar Computers De Zeshoek blijft bestaan en komt vanaf nu aan huis of op de zaak.


Ik kocht in het verleden een toestel bij u, kan ik nog steeds bij u terecht voor service? Natuurlijk, u kan ons nog steeds via gsm, sms, email of via het online herstelformulier contacteren. Het enige verschil is dat wij nu bij u aan huis komen of via hulp op afstand helpen.


Werkt u nog steeds via hulp op afstand? Jazeker! We investeerden onlangs nog in een nieuwe verbeterde versie van onze hulp op afstand software, die kan u hier downloaden.


Ik heb u deze morgen gebeld maar u nam de telefoon niet op.  Tja, inderdaad, geen secretaresse momenteel ;-)  Wanneer ik bij een andere klant aan het werk ben is het niet altijd gemakkelijk om de telefoon te beantwoorden. Om mij het snelste te bereiken wanneer dit per gsm niet meteen lukt is door mij een sms te sturen met uw naam en kort uw probleem of vraag.

U kan natuurlijk ook een email sturen of het online herstelformulier gebruiken.


Gebeuren alle herstellingen nu aan huis? Neen, herstellingen gebeuren meestal in ons goed uitgerust herstelatelier waar we alles bij de hand hebben om snel en efficient aan uw toestel te werken.  Daarom ook is een herstelling in het atelier een stuk goedkoper dan op verplaatsing. Kleine herstellingen of een eerste diagnose gebeuren wel aan huis wanneer dit beter is.


Gaat een herstelling nu langer duren?   Neen, omdat we ons nu focussen op herstellingen kunnen we dit veel efficiŽnter organiseren. In de meeste gevallen zal u juist een stuk sneller geholpen worden. En kleine herstellingen worden gewoon meteen bij u thuis opgelost.


Kan ik nog steeds een nieuwe laptop, router, printer, usb stick, inktpatronen enz... bij u kopen? Natuurlijk! We leveren alle bestelde artikelen aan huis en desgewenst installeren we alles zoals het hoort,  bijvoorbeeld: beveiliging van uw router en draadloos netwerk, installatie van uw nieuwe printer, uw nieuwe of geherinstalleerde laptop verbinden met uw draadloos internet, email configureren, enz....


Kunnen wij ook bij u terecht voor service wanneer we ons toestel elders (bvb in een grootwarenhuis) hebben gekocht?

Jazeker, iedereen kan bij ons terecht voor service of hulp.


Kan ik ook betalen met bancontact?  Een mobiel bancontact toestel kost meer dan 1000€ per jaar ... dat zou onze prijzen gevoelig verhogen. We vragen dus om voldoende contant geld te voorzien als we langs komen. Vraag gerust op voorhand een prijsopgave. Eventueel kan u ook vooraf overschrijven.


Ik ben bijna nooit thuis...   In dit geval kan u uw herstelling eventueel bij een buur, familie of vrienden brengen waar wij die dan gaan ophalen, ook eventuele bestellingen kunnen ergens anders afgeleverd worden (vergeet dan niet om daar contant geld te voorzien).

U kan ook een stipte afspraak vragen op een moment dat u wel zeker thuis bent, maar dan betaalt u wel een verplaatsingsvergoeding.


Welke prijzen hanteert u?  Voor werken in het atelier hanteren wij vaak forfaitaire prijzen, zoals bvb virussen verwijderen, onderhoud, programma's installeren, herinstallatie of herformateren, backup, ....

Wanneer kosten hoger oplopen dan +- 50€ wordt er in de meeste gevallen eerst overlegd met de klant.


Voor service aan huis hanteren we een minimumtarief van 25€, zijn we langer dan een een half uurtje aan het werk kan dit oplopen naar 40€ of meer afhankelijk van de tijd dat we bezig zijn.


Voor elke herstelling is er een voorschot van 25€ als kostprijs voor de diagnose. Dit kan soms meer zijn bij merkspecifieke herstellingen.


Werkuren in het atelier en via hulp op afstand (via de software of via telefoon) is minstens 1/3 goedkoper dan ter plaatse bij u thuis of op de zaak. Voor hulp op afstand wordt ook als connectiekost een extra schijf van 5 minuten aangerekend.  Voor meer gedetailleerde informatie kan u gerust met ons contact opnemen.